Riskutbildning [Doooone] + Deaths



Sooo now I am done wiith ... riskutbildning nummer ett ( eller äree tvåå ??) hmmmms .. Anywwayz people .. Halkan e done nu .. Men nuu har freaakiiin vääägveeerkeet kommit på another way to get mooney from people =P .. nuu måste man gåå två utbildningar hehe (om du icke har ett godkänt körprov / teoriprov dååraah) .. The other one is about druugs and stuff .. Får se when I doo thaat one ; ) ..
Hmmms I have no hurry ... (okii my deadline is the summer, i wanna drive to school nästa termiin,, ciiaao ciiiaaoo 7:an hehe) .. hehe innan dess gäller deet innan hösten då ska jag försöka fixa that caard !!


And the get a nice car and all the thiings a car requiers .. U need mooooooneeeey .. hehe det ordnar jag med ett job .. I have applied for some jobs noow .. Tillskillnad från tidigare år .. Nuu har jag faaktiiiskt ett CV som ser snyyygttt ut ;D
Hahaha ooh thiiis blogg remiinds me of my last summer *job*  eehmmms jaa they sent me over there , or i wouldnt no  money for the summer ... när jag kolla arkiivet från sommar 2008 .. när va såå laat  .. with my work at the old peoples plaace ..http://pr3cious.webblogg.se/2008/july/ .. kom förseent jäämnt hehe =P .. Daax för förändriing !!


Oh yes ... yesterday we found out that ,my moms friend (relatiiv ??) her brother diied, av en lungsjukdom.. sooo mom and khaad weent to Dalarna, to show their support ..  Illayah haa uu naxariisto .. Allah yerhamhu .. the left behind kids and a wife .. Life isnt fooever juu ,, men ändå blir man choockad när man hör om dead people .. Rest in peace


och nysss när jag (oki för en timme sen) när jag slåår på tv:n Aktuellt .. så berättar dom att theeir news guys (bilden nedan) som jag har sett på Svt as loong as I can remember . dog i morse  av sin cancer. He was really good juuu !!









Ajaaaa my friends .. got nothing to writ now .. jag e trött !! I need to make the most of my liife befoore i dieee too .. freaakkiing school is in my waay .. i can to soo much more .. än att sitta i en skolbäänk .. jag skulle juu öppna min talk shoow =P hehe

eeeh nu baabblaar jag bara ,... ciiiiaaaoo ... beeellllaz =) <3


Kommentarer
Nema säger:

GO Ayoo.. älskar när du suprisar oss med Good news (except Norrland), with your spontaneous ryck! =D Den andra utbildningen kostar 800 kr i mitt i stan , 3 timmmar vet jag. Jämför med olika skolor =). Lycka till, kämpa hårt I KNOW u can Do it!!!



Yeah everybody dies nowdays, its soo sad! Både dog av cancer, how convenios. Cancer av rökning, men gubben i SVt I dunno know what cancer he had...men men, vi alla kommer dö sooner or later, bäst att man gjort sitt bästa under sitt liv o inte hamnar i helvetet AMEN!



2009-04-01 | 18:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback