staaaaaaandiiing in the liight of your haaloo <3 i've got my angel now =)

aaaaaaah I really like Beyonce's now soong =) I havee too coonfess .. hehe or at least the beginning hehe

btw igår I went to say hello to an old dear friiiend of mine =D jätte treeeevliigt .. I came unanunced hehe *suupriiise its Ayooo* hehe lool .. anywaayz it was niice .. suuch loong time agoo we were together =)

i hade också några ärenden..

when I cam hooome .. myyyyyyyy God !! jag dooog .. fick vääärldens huvudväärk ... fick gööra min ögoon småå för att jag fick ont i huve allt ljuus (lool vaampyyyrr) .. man kan typ säga att jag fick ett migrään ... va nära på att spy .. buut I didnt alhamduliilaah !!  .. its came out the other waay hahahah  =( )

jag ska tala om deeen bäästa meediciiinen moot huvudväärk .. det är SÖÖÖMMMMN !! hhmmh you heard riight ... jag sov från halva eftermiddagen .... vakna around 20,00 ... did some things and eat .,, och soov heela kvälleen igeeen ... När jag vaaknaaaa .. my head was clear agaaiiin =) ..

 JAG ♥ ATT SOVA  !



Well när jag vakaa fick jag lite av en *snöö choock* .. wooow !!! men alhamdulilaah .. ITS MEEELTIIING .. FREAAKIN SNOOOW .. gooo awaay its suppose to be spriing now !

Anywaayz beeing siick means eating less..


sååå idaag ska jag ta igeen allt hehe =P ... kyyckliiingeeen är snaart fäärdiigt ... inför kvällen .. äre chips, coca cola & chooklaad =) infrooont of the TV .. hehe DH och Chriiistiine (älskaar Baaarb hehe)

allooraa ciiiiaaoooo <3

Kommentarer
sarina säger:

HAHAHA thank GOD it came out the other way DÅ! =P. hahahah, du och dina over shares ;). men hallå varför ärar du andra med suprise visits men aldrig med OSS?....eller nee föresten gör inte dä. haha jag tycker inte om suprise visits. men nästa vecka börjar mina nya kurser! vi får bestämma tid att träffas <3

2009-03-24 | 21:21:58
Bloggadress: http://sarina.blogg.se/
Nema säger:

HAHAHAHA 'it came ou the other way' hahahhahah förväntade mig inte det där, but u made me laugh big time hahaha ayoo, kommer alltid med roliga unexpected comments =p....haha sarre, are u hiding something from us =p i'll give u suprise visits haha =p ....hahahah........ juste ska mäta din cholesterol ju =p, ska boka in dig i schemat, så ska vi se hur mkt cholesterol du har...honney det har inget med vikten att göra, du som äter chips...salt-koncentration på topp !!!!!! du är opposite to me, hatar chips, föredrar popcorn, lr ostbågar =D <3<3<3

2009-03-25 | 14:57:55
Habibaah säger:

haha ja håller verkligen med dig ayooyoo jag brukar alltid lägga mig o sova då ja får huvudvärk and geuss what?+ it really helps.. vi kasnke borde staerta en egen medicin affäre o namnet skall vara : "Sömnen botar allt, även det som kmr från (behind)" hahhaha ur rock babe

puss

2009-03-27 | 16:16:00
Bloggadress: http://Thaakirah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback