brown tined sunglasses ;)



vart nere i stan,, kom hem nyss ,, skulle göö ett par ärenden åt moom .. soo I diid .. kolla runt affärerna .. lately jag har blivit en *windowshopper* haha kollar bara runt .. men köper aldriig lool .. mostly because det inte finns något i affärerna som passar meej åå miina unika stil =P .. But today i finally bought some sun glasses .. wihoo .. de flesta nuförtiden är jätte stoora .. dont wanna look like a musqiitoo in hiijab .. hitta ett par bruna på lindeex för 60 spänn .. niice .. kan va bra att ha till exempel när man kör och sitta på gården och läser.. nu kommer jag att slippa göra mina ögon småå and geet huuvuudväärk..

oh by the way .. måste sluta anväända stäängdaa skor nuu .. waay too hoot.. fotsvett.se haha .. fast U woont see mooi walking arouund i dom där "galdiator sandalerna* .. var enda människa jag såg idag hade på seej deem =/

allora gotta goo .. write someother time .. ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback