låång, men häärliig daag ;D

det känns som om jag har spenderat ett helt dygn vid Unis campus område hehe..

tidigt imorsee började vi med semiarium, hade suttit hela kvällen innan med seminarie frågoorna .. and it was woorth it .. jag fick mkt sakt under seminariet . dessutom var vii tvuugna att lämna in papper med svaren till frågornaa ..

sen vaar det luuunch daaaaax .. en vääldigt lång lunch hehe .. typ i 2 timmar .. me and me twoo classes mates .. we ate soo muuch hehe.. sen vi gick vi ruunt unii .. backom idrotts *arenan* till den där stoora haageen / ängeen .. and taalked about weddings lol .. didnt even knoow that young swedish women at this age were intressted in marriage =D.. Anyywaayz det va häärliigt att va ute i soolen

theen it was of to föreläsning .. bloodsjukdomar and inflammtoriska blah blaaah .. but I had some energy from the big meal , the all the candy and strawberries jag åt innan lektion började hehe .. Im telling you deet var en otroligt rolig skoldaag .. har aldrig haft så kul at school haha..

klockan tree sluta föreläsningen .. me and H bestämde oss för att köpa glaasss och bara enjooy our seelfs .. soo we did hehe .. theen nemoo texted messaged me.. so I met her .. sen sarre texted .. then we haad a urtoos träfff ;D .. vi väntade på miss S .. we loove the see how the belly has grown ..
och jag fick ett samtaaal fråån HAABIIIBAAAAAAAAAAAH <3 ... min underbara göteboorskaa .. hennes dialeekt gjoorde meej såå glaad ... daarliing U are suuch a good frieeeend ... 5 års telefon-internets vänskaap .. and our frieeendshiip is unbreakaable ;D

sen kolla jag och S lite på stan .. theeeeeeeeeeeeeeeeeen Ive got on the bus home to Oxiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii .. va hemma typ 19,00..



ibland finns det inget bättre än att bara njuta av de små sakerna här i livet .. which makes everythings soo much better .. liiike the delicious 88an glasseeen on a sunny daay ;)

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback