so cleaaaaaaaaaaaaan

have showereed .. done maah haair .. och nu håller jag på åå tvättar kläderna .. but I dont have the luxury to own a washer .. såå jag får springa fram åå tiibaaks i oxiiiisss *finfina tvättstugor*

imorgon insha Allah .. gotta get up early .. för lyftkörkorts-grejen .. in a neighbourhood I dont like =P men men .. what U wont doo .. U do it for mooney haha

har ej pluggat nu på ett taag .. det känns som jag har har smygstart mitt sommarlov .. *baad giiirl* hehe

alloraaa ciiaao sweetiees =)


Kommentarer
Nema säger:

hahah poor u, but u gotta do it, for money =p. HAHA på tal om starta sommaren early, I've done it too =p. Har inte ens pluggat a shit, orkar ej, måste dra till skolan o spendera some qulity time at the library =S ...joina mig vet jag =D

2009-05-18 | 15:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback