Jag skriver ..

i min fiina blogg nu :)
jag har många gånger tänkt å updater åå skriva saker . but I always change my mind !

Det är skolan som är största pioretringen nu ! praktik snart , vecka 44 sticker jag ut i primärvården .. en vårdcentral här i stan i 2 veckor (Adlf-berg) och sen i sjukhuset..
praktik är roligt och lärorikt, I have to say.. men jobbigt på det sättet att det är mycket att göra .. förutom att vara ute i praktiken, kommer det att vara hundratals skrivrapport och en tenta undertiden . joobiigt !

my socail life = zero

miss my urtoos .. en locked up i hennes egen vääärld .. den andra locked up in holland =P hehe

allora updater some other time . inshaAllah .. med ett mycket roligare inlägg . I PROMISE THAT :D

Kommentarer
Nema säger:

haha ja du just då du anar inte vad som pågick i mina tankar, gud vad jobbigt att tänka på saker som skall göras, vart en hel jävla lång lista =p....oh Adolfsberg, långa resor men det kommer gå fint =D ..en tips gör uppgifterna från dag ett, så har du bördan avlastat trust me =p

2009-10-04 | 15:44:19
sarina säger:

miss you too! =D

2009-10-14 | 20:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback