i love it, har hittat min nya älsklings blogg

Muslimah Style: Ghaida

hijabstyle.blogspot.com

massor av insperation till mode för slöjer ,,, Ska fortsätta titta igenom det . har även gjort en länk för it här på min blogg oxåå

solen skiner, men det är kallt

Jaaaaaaaaa så var våren här .. lovely , älskar hur solen skiner in i fönstret..


våran ee här ,, det betyder så fort det blir varmare .. dags att dumpa vinter jackan

= jag behöver köpa in lite nya vårkläder =/

lol om ni har märkt, så älskar jag den här bilden =)


mina dagar i lasarettet

sammanfattning, det var 8 veckor pure hard work .. pendlat and the days sleeping over in those old appartments lol ... men it was worh it har lärt mej jätte mkt
akut och operationen var det roligaste




att se på nära håll hur de lägger in protesen och läkaren berätta vad han gjorde

gaah det såg painfull ut när de bara drog patella å sidan o_O

i can save your life baby. with an electric shock


"bild tagen från google. lio.se"



Igår gjorde jag S-HRL i Uni ... Now I can use a defibrillator baby ;D to start the heart beating again =)

Det va skoj åå komma tillbaks till skolan faktisk .. efter 8 veckor i Linde, var det roligt att se klassen and all.. treevliigt
Fast April kommer att bli en jäkligt svår tid .. tenta,tenta,tenta efter tenta

plus en video inspelning =/ gaaaah ..måste komma VSH-band

min vår = plugg plugg plugg

ska bli så skönt med sommar ... bara få villa ut mej, efter en tuff termin åå slit..

nu ät det lite "påsklov" lol ehm pluggar dagar till tisdag på den är en tenta

Fishy told me that Gordan är i stan igeen ... So me and neemoo may visit her sometime soon . dt ska bli kul åå höra vad hon har och säga.


Näää, nu ska jag avsluta detta inlägg

allora ciiaoo