God morgon sverige

Life is like always

ska dra mot skolan och göra lite komplittering på min uppsats ... och sen börja plugga inför en tenta som jag har 7e januari

sarre åkte igår med flyget till hollandia , hoppas hon e framme nu .. safe

nemos jag ska ladda upp lite bilder . i promise ... jag å sarre went to Mberg i söndags innan hon stack . det va trevligt...


i will update 2night


alloora ciao :D

Bloggen är tillbaks nu =)

Nu ska jag bli mitt gamla jag igen och börja blogga .. har tagit bort kod-låset också .. haha så jobbigt att skriva in det hela tiden

Ja så vad händer i mitt liv?

Inte mycket .. det  bara fokus på skolan .. har haft praktik nyligen i hemsjukvården , lol inte mitt område i framtiden iallafall ... gå hem till folk all alone och bara kontroll å så.. det verkar som ett ensamt arbete


Nu ska jag skriva några uppsatser som måste in , innan jullovet.

sen på julafton ska jag jobba på mitt gamla sommarjobb . lol


Oh jag saknar neemoo , som har tagit bort sin facebook ???? whyyyyyyy ?? haha man jag förstår dej men slösar bara tid där ! Lycka till dä nere .. Du är saknad här :(

Så jag å sarros ska träffas nu i helgen innan hon åker till hollandia ... we always have great time =D

from now on , i promise to blog more

ska lägga upp bilder and all


wiiee snart äre 2011 .. sheeet va fort tiden går när man har roligt .lool

xoxo
ayoo ♥