i'm all that ,

yeaah I am . lool har hittat en gamal bild i mitt arkiv som jag har som header på sidan again ;D

I FEEL BRAND NEW.. KANSKE FÖR ATT DET ÄR VÅR ?

alhamdulilah för allt . ya rabb <3
guu va tiden bara flyger förbi .. inte sant ... Its true way they say ; livet ee kort =/

två veckor kvar i linde-vfu , then im done.. inshallah .. får väl kämpa lite till .. Det har faktiskt vart lite skönt att slippa öreet .. to be honest . lol. orka va på sjukhuset hör i stan där alla känner igen en .. noo thanks .. haha


allora ciao.. jag bloggat sedan 2007 , åå jag e fortfarande samma jeffla fjöörtis,, min blogg stil is still the same


och juste .. idag ska se på reprisen av DH, som jag missa i tisdag .. wiee .. good TV <3 makes me happy .. åå gossipgirl senare ..

I will be forever young =D 


Kommentarer
sarina säger:

hahah i KNOW ja har haft min blogg sen fucking 2006 lr nåt! helt sjukt. men kul att se hur man har förändrats!

2010-03-08 | 23:40:16
Nema säger:

hahah ojoj to much fucking hahaa...Ja roligaste o gå tillbaka o läsa gamla inlägg (när tid finns)..old good fucking memories =p..



Ayo, du kommer altid vara dig själv, that's part of the urto - statement lol. Du anar inte hur många gamla "kompisar" som jag känner som har köpt ny identitet lol....they are losers =p



Love your design......SPRING BABY !!!

2010-03-17 | 21:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback