Start of something new

lol yes i think so =D

a new me indeed ... im growing out of my shell now and Im totally loving it !!

i feel like an ADULT för första gången

Btw hade jätte trevligt igår fredag ..  kan tala om att jag  bland annat käka årets första semlor ,, köpte två för 20 kr  på ICA

so delicious .. mmmm *dregel dregel*




som ni har märkt har jag börjar blogga igen .loool

im loving it !! och jag älskar att läsa era bloggar ... Sarina dina inlägg är som en inspiration när jag läser ditt liv och hur du tänker ändå så positivt .. Nemos , älskar din blogg med , men du kanske inte har tid att blogg nu i tenta perioden .. hoppas på nya inlägg snart

Öret is good har jag kommit på, fattar inte varför alla hatar denna stad lool ...!! for me its the best city i hela Svea !! Snart dags att söka jobb inför sommaren .lol måste kolla olika CV-mallar !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback