snow-ish

det är lite snö ute nu här i norrland .. bara lite grann ,, på gräsen och taken typ .. fast det e inte så kallt ute.

anywayz nu sitter jag i biblan . ska låna hem en bok, skriva ut en gamal tenta å träna på den och sitter så klaart å kollar runt på nätet ... my e-mail and stuff ... since i dont have nooo freakin internet at home .. *aaah livet e surt nu* hehe kidding ;)

imorgon oxå plugg, on saturday ska jag träffa en klasskompis the one jag skriv mitt arbete ihop med ,,, jag, hon & hennes dotter ska checka lite vinterkläder . maybe alltså. om jag inte väljer att sova hela lördagen =P


Btw idag har jag bott här i 2 månader och 1 dag .. time goes by sooo slowly for those who waaait *na na naanaaa* .. Jag lovar det känns mkt längre .. feel as if jag har bott här ett halv år nu =/ hmmmmssss .

Sarina du fråga när jag skulle komma hem, welll i donnu .. yeet, måste få besked om de kan tillgodåräkna min kurs. då bokar jag första flygeeeeet ;D

Byebye for now ♥
_________________________________

None

mission impossible, dooooone

Äntliiiigen är vi fääärdiga med rapporten ... jag å en annan klasskompis har suttit med det här ett par dagar nu .. and tooday är det finally dooone .. alhamdulilah =D

nu är det *bara* tenta plugg kvaar .. haha lool.

Såå min sötnosar hur går plugget för er ?? dear nimcooooo hur går tenta pluggandet?? sarre dej vet jag att du inte har skola föräns på fredag =D

saknar er ,, såååååååååå mycket .. det börjar låta tjatitgt skriver det i varje inlägg ..

Urtos of Örebro unite ... ( i december) insha'Allah =D

allora ciiaooo <3










niiicee daay =) med rollspel hehe

vi hade våra rollspel idag .. haha jätte roooliigt .. våran grupp va bääst (oh yes i mean it, öveeeerlägset LOOL hehe) vi blev ofcourse GODKÄNDA .. och det va kul att se på resten av halv klassen

Nu har jag skrivit ut tillgodåräknande papper till fysiologi kursen .. sååå att jag kan komma ååå hälsa eeerr <3 annars måste va kvar till januari =(

they better accept my old course *sooooov med ett öga öppet, otherwise* haha .. jag e lite sent ute nu .. men what ever ,, en annan tjej lämna in sitt papper igår

Btw det snöa lite ,, men det försvann rätt snabb ... ooh va jag vart glad för det =D

anywayz honies gotta gooo ... had a loong daay ..LÖÖÖVEEE <3

my arm

it hurts ... har tagit vacction nyligen .. fick springa across halva stan (hmms skoogen dåå) för att ta sprutan

låång daaag har jag haaft ... imorgon är det upp till bevis med teatern .. insha'Allah det ska gå bra =D

ska ba betala min hyres räkning .. sen knalla heem .. åå öva övaaa på min repliker *lool*

byebye

vinter tid =) oh yeah

viinter (höst?) tiid everyboody .. wiihooo snurra klock slaget tillbaks en timma .. aaah såå sköönt det blir för oss alla lazy asses där ute .. men inte för alla er morgonpigga .. haha *lool*

och Wu (if it is really U från gymnasiet) din kommentar ..  jaa , jag älskar dej , dont u know that ?? haha lool ;P

anywayz det regna like h*ll helg igår .. men nu e solen uppe ... e här i skolan en stund .. since i dont have any internet att home =P . ska läsa en rapport om Maslow  , som har med sjukvård att göö .. såå boriing..

ska kolla runt stan and buy stuff .. then head back home.

vaaad gör ni i Närkeeee dåå på en söndag som denna ??? =P

muuuch luuuuuuuuuveeeee ,, ciao ciao


heeeelg

wiihooo nu kan jag officially save a life in a emergancy moment =P .. fått ett *kort*/papper som bevis .. haha såå looliigt,, jag vet =P

anywayz min helg består av plugg plugg plugg .. och städ städ städ ..

vad gör ni helgen ???


älskaaaaaaar er sååååå mkt .. ni anar inte ... min urtoos <3

sorry I cant save your life

gaaaaaah måååste göra om HRL (hjärt-lungräddning) imorgon .. haha jag kunde inte liva upp min docka ordentligt LOOL...  jag ska träna på *rythmen* när jag står där med händerna över bröstkorgen .. andning was good .. i could give some aiir ;)

imorgon ska jag ääga på dooockan ... I'm a liiife saaver baaaaby (hmms in my mind at least =P)

hur har er dag vaariit ??

// Muuuch looove <3

______________



Freakin CPR doll ... tror jag bröt alla ben på min ena hand .. när jag gjorde övningen **aauuucch** .. Juup I sad it .. läraren gav mej en av dockorna som jag fick ta hem .. haha den e uppblåsbaaaar =P

Well ikväll blir det mej & dock .hahaha ;d imorgon gäller det igeeen

Byebye

team work

ska dra mig hemåt nu =p

har spenderat dagen so far här i skolans bibbla. jag å en klasskompis har skrivit halva vårt arbete färdigt =) häärliiigt *ler*

Solen skiner här .. ser ut från bibblan hur solen skiner mot vatten ytan i hamnen .. sooo beautiful.

hows the weather oss er dåå?+


allooora ciiaoo

fresh start

nu har jag precis avslutat min skoldag .. ska hem å äta frukost .. vilket jag ej hann göra imorse =P


det va jätte kul å komma tillbaks ..loooool vi skratta hela tiiden när alla berätta om deras praktikplatser .. hahaha en berätta att de hade en snuskgubbe på hennes ställe som klappa dem i stjärten and so on ,, hahaha tur att man slapp ett sånt ställe..

sen efteråt har vi suttit i bibblan nu jag å en anna .. snacka ihop oss om hur vi ska skriva vårt arbete ...
Imorgon är det rullning med föreläsningar... allt ee goodiie goodiiee foor now ..

ska hem å börja tenta plugga fooor real now

allora hur har ni deet ii öreeeeet ??


Loootz of loove .. miss ya'll .. ses i december ( nov ?) insha'Allah =D

ciiaoo

its friday and pratiken is ooover

wiihoooo praktiken e sluut ...


slutbedömning gick hur bra som heeeeelst .... i'm so happy med mina insatser ... de senaste 2 dagarna i work my butt off .. dela ut medicin i dosett och massa pappers arbete .. pluus att va schjyst moot thaaa old people =D


well well måndag början skolan ... ska bli kul å se alla samlade igen =D


hur har er vecka varit habibisaaar ? tell meeeeeeeee


byebye .. luuuve yaaaaaa

*^¨fgkgjk265463r54t

tuffffff daaaaaaaag =/ va på praktiken platsen over time .. soo much too doo .. both it was fun .. i feelt proud of my self .. haha lool ni har no idea vad jag pratar om ?  well well =P

hur har ni det i öreeeeet..


tomorrow är jag leeediig såå sköönt ... eller inteeee ?? plugg plugg .. ååå fredag gäller det ... have to prove everything I have learned .. oj ojj öööjj =P


byebye .. ska hemma to my appartment and just reeelaaaaax .. först ta ut sopor , handla matvaror och diska ... åå lite annat .. sen reeeeeeelaaax *lool*


allora ciiiaaoooooo

whaats up =)

för rullar livet i norrland på som *vanligt* lool ... praktiken , hem, lite små plugg & ätande

igår söndag var jag här i skolan with some classmate ,, nice to see them again


aja mooore important .... vaaaaad sysslar nii med i öreeet ? *nyyyyfiiken*





My neew hometooown ;D i den här vackra staden bor jag numera i .. Ser ni dom där röda husen med triangel talk ,, vid hamnen?? Well bortom där går jag i Uni .. och nånstan i that pic bor jag dessutom .. kan inte peka ut exkat vart =P


Allora ciiiaoooo <3

*xoxo* ayoo from Ö-vik, used to be ayoo from Ö-bro .. hahaha haha loool

heeeeeeeelg

finally ....


längsta veckan i mitt liiiv =/


är bjuden på fest/kalas imorgon .. but I'm gonna skip it .. haha ofta det är kul å omgås med medelålders kvinnor from *work* haha =P


aja byebyeeee .. TREEEEEEEVLIIG HEELG ... i know im gonna have treeeeevliigt


ciiiaooooo

Drivers license for Miss Sarina ;D

Graaatttiiis Sarre ;D som idag klarade sin uppkörning ..

Ringde henne nyss ;D eller aah för ett tag sen ... gratta and talk a little bit ... You made my walk back to town soo much more enjoyable haha *lool*

som sagt GRATTIIS BABE ... nu har möjligheten att vara friiiiiii och kunna söka till all the beest jobs som kräver körkort .. Goo girl ;D

Våran underbaraste Neeemo har en liten knää skada just nu .. hoppas det blir bättre med deet .. Medicin C that giiiiirl has a lot to study nuu haha .. men Fiishy U are smaart ;d *Nemas Problemas* föör dej hehehe =D

Annars praktiken idag var nice .. jag gör saker med självständigt ... Min handledare likes mee ;D plus på kanten .. she treats me as if I were her daughter .. yeaah sounds weird buuut I like it ;D .. but the under nurses är inte like trevliga minnsan ,haha =P but who cares dom ska inte göra bedömning på meej . ;D

aja klockan närmar sig 18,00 ska ta mej hem till lägenheten, som ligger 5 minutes away .. ska handla lite food föörst dåå ;D

Nema & Sarina mina underbara läsare och ni andra söötniisar ;D  Goooood Byeeeee *for now*

möte

hade halvtid bedömnings möte idag .. fick kanske okej .. i guess =P trevliga va dom ..

50 % tiden snacka dom om hund valpar .. och jag satt där mellan dom .. och ba tänkte ** helllooo ladies this is about meeee , not your dogs*


hehe aja ska köpa mat .. ååå min lägenhet e såå smutsig .. orkar inte äns gå dit .. aja såånt e liiife om man e lat som meeej .. men va sköönt det kmr å bli när jag har stäädat fädigt där nu i helgen


byeee byeeee <3


multi-tasking

deeet måste jag lära mej.. har så mkt att göraaaaaaaa ! the art of multi-task ... det klara inte jag helt enkelt haha someone help meeee !

idag träffade jag min handledare .. hehe gjorde finally ett gott intryck på henne ;D *yeey goo ayoo , goo ayoo* . senaste möte kom jag försent haha lol ... Men idag jag var pigg & glad ,, och jag hade gjort alla läxor and soo on.

Träffa även två av min klasskamrater på deras avdelning .. de jobba idag .. haha poor dem.. det va kul å se & prata med dem iallafall.
På lördag ska jag & klasskamrat plugga .. det e daax att vi börjar .. we've got soo much to write

annars livet e bra *alhamdulilah* cant complain =D

Jag kommer tillbaks till Öreeet soon ;D och hälsar på ... i slutet av november



Love and miss ya'll sååååå sjukt mkt ..  Btw mina söta urtos för går det för er i öres Uni,, bra hoppas jag??

Aja Ciiaooo.. älskar er, men det vet ni redan ;D

internet

äntligen får min sitta på lite internet haha =P

igår på praktiken var jag under nattpasset .. jag giiick hem at niight .. jag kände mej moodiig .. haha brukar som sagt aldrig vandra omkring på nätterna .. haha *lool* ayoo goees moodig

annars vad har ni för er ??