snow-ish

det är lite snö ute nu här i norrland .. bara lite grann ,, på gräsen och taken typ .. fast det e inte så kallt ute.

anywayz nu sitter jag i biblan . ska låna hem en bok, skriva ut en gamal tenta å träna på den och sitter så klaart å kollar runt på nätet ... my e-mail and stuff ... since i dont have nooo freakin internet at home .. *aaah livet e surt nu* hehe kidding ;)

imorgon oxå plugg, on saturday ska jag träffa en klasskompis the one jag skriv mitt arbete ihop med ,,, jag, hon & hennes dotter ska checka lite vinterkläder . maybe alltså. om jag inte väljer att sova hela lördagen =P


Btw idag har jag bott här i 2 månader och 1 dag .. time goes by sooo slowly for those who waaait *na na naanaaa* .. Jag lovar det känns mkt längre .. feel as if jag har bott här ett halv år nu =/ hmmmmssss .

Sarina du fråga när jag skulle komma hem, welll i donnu .. yeet, måste få besked om de kan tillgodåräkna min kurs. då bokar jag första flygeeeeet ;D

Byebye for now ♥
_________________________________

None

Kommentarer
Nema säger:

usch inte snö :S ...asså jag svär när man planerar saker o ting som man ser framemot så brukar tiden oftast gå sakta....ja just ja, jag har nu din adress, när du fått besked så säg till, om du ska även läsa den där kursen så postar jag dina grejor....såg att du hade en tenta hos lillemor idag =/

2008-10-30 | 16:39:48
sarina säger:

det snöar här också! och det är kallt. ush. du är så duktig ayaan! jag blir så stolt när jag hör att du verkligen tar tag i ditt skolarbete =) its true what they say, you really grow into your own when you leave the place you're used to!. när jag åker till california blir jag mig själv igen och är helt lycklig. men sen måste jag alltid åka tillbaka. BUU! =(



miss you!

2008-10-31 | 12:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback