EID MUBARAK

haha mina sööta örebro bruudar ;D har firat min eid on the low haha .. ska hem & fira nu .. ska kööpa ymmie stuff to eat .. vart hela dan på sjukhemmet .. gaaah dont like early mornings ... jag *försov* mej imorse ;D .. orkah be there 7,00 .. atleat they get paid for it .. noot MOOI .. imorgon börjar 13,00 aaaah sköööönt..  Eeh orka skriva om min boring praktik .. som sagt idag är EIIIIIIIIIIIIIID 



Eid Mubarak mina underbara sööta fishy&mahtma .. och alla ni andra som läser min blogg. whic I dont its veery few ..


EID MUBARAAAK EVERYBOOOODY

(af somali) CIID WANAGSAAN URTOOOS hahahahha <3

Insha'Allah hoppas jag kan fira den nästa Eid med er ...

/// muuuuch looove

Kommentarer
Anonym säger:

Cid Wanagsan macanto!! Nästa Eid förhoppningsvis u're here, if we r alive, ínsha'llah =D..



...Hur var praktiken =p ...jag är lite nyfiken på vad du får göra och så...remember de skriver rapport om dig. Va inte såsom du va undersommaren with the oldppl =P. =D



Much love

2008-09-30 | 17:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback