jobbintervjuer

alltid lika *intressanta* lool.. but I always try to doo my beest .. hehe I mean how can I present my self (my drop dead gorgeous seelf).. in a few minutes =P



Her : Berätta lite om dig själv
Me: Jaaa, jag heter blaahblaah ..bllaah blaaah blaah blaaaah ...^^ ! *med ett leenede*
Her: Så, vrf har du valt att söka detta job ?
Mooi thinking *wooman I need the mooney*
Me: Det är något jag tycker om, väldigt roligt .. blaahblaah
Her: Gick ut du omvårdnadsprogrammet..
Me: Näää , natur
Her: Har du erfarenheter ?
Me: Jaaa,, har vart på blaahblaaaah

ajaa as U seee .. typ i den stilen prata vi =P  .........

Dessutom tog jag en kort sväng förbi Uni för att göra det där testet ... som tog oss 41 sekunder !! haha me and the dude I did the test with .. we putted together that pussle in no time .. för en grupp tog den 81*minuteeer* hahahahha LOOOL.. Såå jag borde få en bra utvärdering ... jag kan jobba ihop med veeem som heelst nääär somheeelst ;D haha .. I dont discriminate .. I appriceate ;D

Har precis ätit hemgjord keeebaab .. very delicious ... ska seeen ( oki snart) plugggaaaaaaaa ... jag villleeeeeeee läsa om koginitioner =/

Ya Rabb hoppas att tentan går braaa ... my only wiiish =) ... Ciao for now




and oh yeaaah .. the spriing is heeereee ... inga kalla vindar ...grönskan har börjat växa .. looveeelyyy .. mee liike !!

natt tvättare

klockan e vid 23-tiden och ayaanooos tvättar kläder .. ska till tvättstugan snaart :p

juust nu sitter jag åå chattar med frooooooggggyyyyy ;D have almost forgotten about her haha lool :p

eeeh såå tröööttttt .. måste ta med till uni imorron =/ freakin teeeeeeeeest .. jeeeklaaa pssyyykoo studenter




ajaaa skriver insha Allah 2morrow

<3

M-m-m-m-Marc !

haha guuuuuu vad grava när jag titta på ugly betty för ett tag sedan.  M-m-m--maaaaaarc .. lool .. föör bääst =P ..  dom tävla om att bli antagna till en tidnings thiiing haha .. Nooow thaats how U make a ENTRANCE to a plaace ;)

     

anywaayz Uni imorgon bittiii .. I'm soo tiiiieeerd at this pysolokiii-tjaatet .. plus vi måste läsa en skönlitterär bok dessutom ..
och analyzera one person in the book .. utifrån en viss teori .. och våran grupp fick SKINNER (whyyy?) hehe aja bättre än Freud iaaf ;).
Imorgon dessutom ska jag va på körskolan like in 3 hours (17,00 tii 20,00) hopefully lets pray it takes less time .. gonna come home at niigh time .. freaakin *risk-ettan* as they call it .. I have to do iit..

Annars liivet e okaaay .. I guess, FRÖUTOM KYLAN, som kan draaa till noordpoleen =P .. nästa vecka ska bli intressaaant ,, ska göö ett test med en helt okänd människa .. från nånstans i Uni ..  .. I like contribute for the research ;)
 hahah lool

ajaaa Im tiieeerd .. enjoooooooy marc-videon haha .. byeebyeee

stressfuuuuulll week =/

som är nästan slut !

i måndags long day at Un , gjorde även personlighets test som några psyokologstudenter hade ordnaaat .. ska bli intressaant åå fåå veta vilken *personlig* jag har enliigt doom
tisdags Uni föreläsningar om trååkiiga psyyk snubbar åå deras teorier .. När jag kommer hem .. found out that my grand mother fell ,, soo I spent many hours at the ER .. men det va inga skador or any major injuries . alhamdulilah =)
igår onsdaags . skulle ha föreläsning på morgonen .. men ska skipa .. for a drivingslesson ...
idaag föreläsningar .. hehe vi (me n my classmate) såååg fiiishy åå hennes bio-med crew .. roliga tyyper .. taalkiin about saalmoonella when I'm eating a chiiicken sandwiich =P haha

såå imorgon fredag insha'Allah .... sjäälvstuudiier .. jaaaag ligger efter liikeee h*ll !!!!!!!! har inte pluggat ett p*ss .. gaaaaaaaah .......... även om jag tycker att ämnet är somewhaat boooriing .. i need to dig into the boooks =/ .. otherwise if U for the hela kursen .. and I dont want that

allooora ciiiiaoo its gettiiing laaaaaaaaate

jag behöver ett låååååååååååååååååångt sommarloov boort från unii :)

gay fish !

           

hahahhahahaha loooooooooool ! Gaaaaaaaay fiiish. haha sprillans nya avsnitt av south park...  when will it be shown här in sweeden (?)
______________________________________________________

Had a wonderful day wiith thaaaaaaaa giiiiirls ...  sarre&nemoo&annaaa =) .. det va stängt överallt , well tjaaaah näästan .. anywayz we ate at Bagdad hehe .. jag tog en cheeeeeeejjjbaab (hehe keebaab) which wasnt the best one Ive eaten buut it was all goood .. wee taalked .. chatched up timeee ... really niiicee ...
on the way home me and fishy got rides home in sarre cares .. were we listen to kaanye .. hehe åå nu när jag kommer hem läser jag runt lite på nätet på olika nööjes sidor ...och så såg videon gaay fiiish .. hehe funny funny south park.

alloraaaa .. i need to make some tea or something .. my sweet throat isn't still fully recovered ..

ciiiiaaoooo

psykoanalyser göör mej psyyyk ! =/

så nu är skolan verkligen igång .. tidiga mornar .. .. började 9,15 todaay .. and we had lesson on Stigmund Freaakin Freeuud !!

Trodde jag aldrig mer skulle stöta på Freud in my liife since pyskologi A i gymnasiiiet .. men men the duude woont go awaay .. Höll mej vaken enbart för att hon the teacher var rooliig as h*ll =P hahaha.. plus my classmates som inte kan sitta tysta allt för läänge *looool*

imorgon är det samma grejoor igen .. plus i övermorgon .. eeh kan inte klaga .. ärlig talat så är det faktiskt some what intresstiiing =)

Annnaaars ?? Alhamdulilah Sumhana waa Taa'la liivet rullar på niice .. det är ju spriing time nu .. och jag börjar redan bli sommar svaaaaart =D .. Faast a baad thiing with the spriiing e att det är olika tempraturer hela tiiden .. ibland ass vaarmt neext minute .. kalla viindar åå man önskar att man hade på sej vinter jackan =/ hmmmms

borde ta å soova soon .. moore psyokoanalyser väntar mej imorgon . .. lyyyyyyyssnade !! *wanna dieeee* hehe

allora ciiiaaooo <3
_____________________________

skoolaaaaaaaaaa imorgoon

ledigheten e öveer ..

hååård pluggande tills sommarloovet .. två tuunga kuurser =/

i can only be me

You Are Confident and Secure
                

You are practically immune to insecurity and self doubt.
You're comfortable with who you are, and if someone doesn't like you - that's not your problem.
Some people think you're too confident, but that's just their insecurities shining through.
Your confidence carries you through your worst moments, because you know you'll always come out fine.
Are You An Insecure Girl?

att gå på stan ensam

jag brukar gilla det ... men idaag i feelt like lonely girl nummer 1 .. seeing alla kompisgääng !!
jag gick även ut i "vår kläder" .. dumpa the jaackeet .. my gooosssh I feelt soo small =/ , plus jag fröös arslet av mej ! .. well well ciaociao <3