jobbintervjuer

alltid lika *intressanta* lool.. but I always try to doo my beest .. hehe I mean how can I present my self (my drop dead gorgeous seelf).. in a few minutes =P



Her : Berätta lite om dig själv
Me: Jaaa, jag heter blaahblaah ..bllaah blaaah blaah blaaaah ...^^ ! *med ett leenede*
Her: Så, vrf har du valt att söka detta job ?
Mooi thinking *wooman I need the mooney*
Me: Det är något jag tycker om, väldigt roligt .. blaahblaah
Her: Gick ut du omvårdnadsprogrammet..
Me: Näää , natur
Her: Har du erfarenheter ?
Me: Jaaa,, har vart på blaahblaaaah

ajaa as U seee .. typ i den stilen prata vi =P  .........

Dessutom tog jag en kort sväng förbi Uni för att göra det där testet ... som tog oss 41 sekunder !! haha me and the dude I did the test with .. we putted together that pussle in no time .. för en grupp tog den 81*minuteeer* hahahahha LOOOL.. Såå jag borde få en bra utvärdering ... jag kan jobba ihop med veeem som heelst nääär somheeelst ;D haha .. I dont discriminate .. I appriceate ;D

Har precis ätit hemgjord keeebaab .. very delicious ... ska seeen ( oki snart) plugggaaaaaaaa ... jag villleeeeeeee läsa om koginitioner =/

Ya Rabb hoppas att tentan går braaa ... my only wiiish =) ... Ciao for now




and oh yeaaah .. the spriing is heeereee ... inga kalla vindar ...grönskan har börjat växa .. looveeelyyy .. mee liike !!

Kommentarer
NEma säger:

oh var du på intervjue =O, oh u go girl. Fan måste också söka jobb. Hoppas du får jobbet =). Och ofcorse du kommer (inshalla) klara tentan!

2009-04-28 | 16:24:17
Habibah säger:

Du kmr klara det galant babe insha Allah. keep the good woork (bloggandet)... fast man kan ju bli lite trött sometimes o då är det gött me dlite bloggtorka mohahahah puss på nosen ehee

2009-05-24 | 11:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback