time to blog !

sorry for the bad update lool ( like I have many readers) hehe aja en del har hänt sedan jag var här sist å kladda.
Jag har 21 ,, wiihooo . happy birthday to me . and i dont feel a bit older hehe. jag hade det trevligt with cake and presents. fick bland annat my favorite perfume , hugo boss XX ;D yeey
Och så har jag blivit antagen till den där kursen på engelska med utbytes studenter, ;D.. det kommer att bli tufft .. långa dagar, vissa dagar, men I can make it, nästa termin I have to step it up, big time ! måste kunna planera min tid, dessutom med en lång praktik, jag gillar praktik, men ändå inte, I feel like I am working for free hahahaha, a feeling i dont like .. lool , men det ska bli lärorikt
I been off work yesterday and and today, skönt med lediga dagar, imorgon börjar jag kvart i tre, sköönt =). det finns inte så mkt att göra på kvällarna. allt går så snabbt dessutom

tog en sväng förbi stan today, det är inte varje dag den är fint väder så jag tog en promenad down town, jag har upptäck nu bästa tiden att gå på stan är runt stängnings dax runt 17-18-tiden, hehe inte så mkt folk.. först gick jag till stadsbiblioteket, låna två böcker i pyskologi I need to read, then I made some small shopping ;) .. underwear  och strumpor .. haha jag har aldrig köpt strumpor själv, mom always does it for me .. but today I did it haha lool, har knappt några kvar juu =/.. and underwear, I don't why, men jag tycker det är lite pinsamt å handla underkläder, men det var knappt folk i affären (Lindex) så jag tog min tog tid och handla till sist two nice bra's hehe =P

anywaayz mitt stökiga rum väntar, some behöver städas, and I will update my blog more often .. iblaand är det ju kuul och blogga, men inte sommartider, to much else to think about and do, plus man e extra laazy =/


allloooraaa ciiiiaaooo <3


Kommentarer
Habibah säger:

Håller med till fullo! ahahha tänk första gången man skulle köpa bindor! ahha man dooog.,,

2009-07-18 | 14:52:07
Bloggadress: http://ssk-studentinna.devote.se
Nema säger:

blogga !!

2009-07-22 | 22:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback