Riskutbildning [Doooone] + Deaths



Sooo now I am done wiith ... riskutbildning nummer ett ( eller äree tvåå ??) hmmmms .. Anywwayz people .. Halkan e done nu .. Men nuu har freaakiiin vääägveeerkeet kommit på another way to get mooney from people =P .. nuu måste man gåå två utbildningar hehe (om du icke har ett godkänt körprov / teoriprov dååraah) .. The other one is about druugs and stuff .. Får se when I doo thaat one ; ) ..
Hmmms I have no hurry ... (okii my deadline is the summer, i wanna drive to school nästa termiin,, ciiaao ciiiaaoo 7:an hehe) .. hehe innan dess gäller deet innan hösten då ska jag försöka fixa that caard !!


And the get a nice car and all the thiings a car requiers .. U need mooooooneeeey .. hehe det ordnar jag med ett job .. I have applied for some jobs noow .. Tillskillnad från tidigare år .. Nuu har jag faaktiiiskt ett CV som ser snyyygttt ut ;D
Hahaha ooh thiiis blogg remiinds me of my last summer *job*  eehmmms jaa they sent me over there , or i wouldnt no  money for the summer ... när jag kolla arkiivet från sommar 2008 .. när va såå laat  .. with my work at the old peoples plaace ..http://pr3cious.webblogg.se/2008/july/ .. kom förseent jäämnt hehe =P .. Daax för förändriing !!


Oh yes ... yesterday we found out that ,my moms friend (relatiiv ??) her brother diied, av en lungsjukdom.. sooo mom and khaad weent to Dalarna, to show their support ..  Illayah haa uu naxariisto .. Allah yerhamhu .. the left behind kids and a wife .. Life isnt fooever juu ,, men ändå blir man choockad när man hör om dead people .. Rest in peace


och nysss när jag (oki för en timme sen) när jag slåår på tv:n Aktuellt .. så berättar dom att theeir news guys (bilden nedan) som jag har sett på Svt as loong as I can remember . dog i morse  av sin cancer. He was really good juuu !!









Ajaaaa my friends .. got nothing to writ now .. jag e trött !! I need to make the most of my liife befoore i dieee too .. freaakkiing school is in my waay .. i can to soo much more .. än att sitta i en skolbäänk .. jag skulle juu öppna min talk shoow =P hehe

eeeh nu baabblaar jag bara ,... ciiiiaaaoo ... beeellllaz =) <3


I WANT YOU !


staaaaaaandiiing in the liight of your haaloo <3 i've got my angel now =)

aaaaaaah I really like Beyonce's now soong =) I havee too coonfess .. hehe or at least the beginning hehe

btw igår I went to say hello to an old dear friiiend of mine =D jätte treeeevliigt .. I came unanunced hehe *suupriiise its Ayooo* hehe lool .. anywaayz it was niice .. suuch loong time agoo we were together =)

i hade också några ärenden..

when I cam hooome .. myyyyyyyy God !! jag dooog .. fick vääärldens huvudväärk ... fick gööra min ögoon småå för att jag fick ont i huve allt ljuus (lool vaampyyyrr) .. man kan typ säga att jag fick ett migrään ... va nära på att spy .. buut I didnt alhamduliilaah !!  .. its came out the other waay hahahah  =( )

jag ska tala om deeen bäästa meediciiinen moot huvudväärk .. det är SÖÖÖMMMMN !! hhmmh you heard riight ... jag sov från halva eftermiddagen .... vakna around 20,00 ... did some things and eat .,, och soov heela kvälleen igeeen ... När jag vaaknaaaa .. my head was clear agaaiiin =) ..

 JAG ♥ ATT SOVA  !



Well när jag vakaa fick jag lite av en *snöö choock* .. wooow !!! men alhamdulilaah .. ITS MEEELTIIING .. FREAAKIN SNOOOW .. gooo awaay its suppose to be spriing now !

Anywaayz beeing siick means eating less..


sååå idaag ska jag ta igeen allt hehe =P ... kyyckliiingeeen är snaart fäärdiigt ... inför kvällen .. äre chips, coca cola & chooklaad =) infrooont of the TV .. hehe DH och Chriiistiine (älskaar Baaarb hehe)

allooraa ciiiiaaoooo <3

äppelpaj + dh =)

                         


Im having a lovely daaay =)    .. bestämde meej att vara lite kreativ .. såå jag cheecka efter ett äppelspaaj recep på internet ... and then I baked some appel piiiee ;D det blev yyuuuummiii ... med vanlijs sås och vaanliig glass ;D hehe everythiing on !!
and I also wacthed desperate houswives repriisen som går på söndagar .. jag kolla aldrii i tisdaags,  i was busy!


imorgon.. det ska bli en intressaaant daaag =)   ... framöver veckan ...har ju typ tänkt åå övningsköra somewhat and study ,, get my mind back in shape =P hehe


alloora ciiiaooo <3


livet har sina goda stunder

I'm starting to see the light at the end of the tunnel nooow


livet är i rullning igeen =) aaaaaaah skööönt !!

..

jag bara hatar söndagar .. vet ej vrrf =/

åångeesteen kills me ! another wasted .. and monday soon here

heeeeey bloggiish

what a lovely saturday it is =) hmmmmmmms .. har ej gjort så mkt lately faktiiskt .. eller joo somewhat have been doone , but a lot more to do be done.

called a classmate yesterday niight .. det e två som fyller år ,, aand they are gonna a have party ,, hela klassen e bjuden .. men orkaaah ta meej ända till andra sidan öreeet .. at night time oxååå !
a baaaaaaaaad friieeend ... sooo dooont count me in on stuff =P hehe

next week .. för utom att träffas the urtos for pie .. och fika med en klasskamrat .. i've got a lot doo .. bland annat boka tiid with that laady som var så braa på förra leektionen =D

ooh btw .. jag klara min tenta jag skrev den 20:e yeeey ... klara mej, with that I mean with G .. åååh =( jag som såå gääärna ville haaa VG this tiime .. its all that freakin nervsystems sjukdomar oold dudes feel =P hehe ..what the heeck orkah komma ihåg peptider å proteiners naamn =/  ... anywayz alhamdulilah I have to say trots allt .. jag kunde ha vart de 36 % som fick U .. most of us got G ,, asså 52 %.. buuuuut ooh i really wish jag kunde vart bland de 11 % som fick VG =P

anywayz ska äta some delicious kiiiwii och suurfa vidare på nätet .. ciiaoo


goo morgooon

äter frukooost

bread with butter and hallon sylt ;D hehe muums

ajaaaaaaaa ciiaaooo

tjabbaaa

None


well my darlings .. my life is goin just fine alhamdulilah .. exceept that a ghoost called lazyness is following me =)

bra att veta att min att ni fortfarande kollar in min blogg hehe .. that means a loot .. cuuz jag kollar era *lool*

chatta med froggy idag .. woow vi har nästan glömt the fouth Urtoo ? hehe hon lever liivet i the UK . hon ska till egypten 22 mars .. luucky guurl !!


I wish I could go to a warm country =/

anywayz gotta nooo .. ciiiaaoo


heej min döda blogg, ska jag återliva deej ??

hmms haha fick önskemål från fishy att updateraaaa ... i caant say no to a urtooo ;D haha lool

well ärligt talat jag har inte gjoort ett piiiisss som är värt att nämna =P

mina dagar går bara förbii .. nu är ju inte längre bloggarna our meeting place läängree !! Jag & the two others urtoos har upptäckt facebook på riiktiigt nu hahahhah

loool .. men men ska försöka updatera mera ;D prooomise .. åå snygga till bloggen oxååå ;D


ciiiaaaoooo ciiaaooo <3