heey yaaaaall

yeeeeeeeeees im still alive .. although my blogg havent been updated so much

en skolvecka kvar sen är det sommar .. wiihooo =D ... har ändrat bloggen lite .. vill inte ha någon background picture for now ... it will just white som background nu ett tag..

ååh sommar <3<3<3<3 .. fast jag i augusti så kanske Insha Allah, ofcourse (: moi and momii will go and visit her family in kenya =P .. tror inte det blir en sväng förbi somalia,, its waaaaaaaay too oroligt där just nu.

my summer = work, skaffa freakin körtkortet, plugga (yes jag har en omtenta i sommar *crying rivers*) och chilla with thaaa urtoooos

idag söndag, så har jag hittils vaknat hehe ,, dammsugiit mitt rum .. ska städa some more, städa mej själv hehe, plugga .. och sen på kvällen tvätta klääder =P

allora ciiaoo sweeties / luuuuuuuuuuuuuuuve



la dolce vita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback